Sunday, 4 March 2012

hidu kentot


haritu aku duduk berborak-borak borak dengan mak aku.

tiba-tiba mak aku cerita

''orang dulu-dulu hidu kentot'' muka mak selamba

aku ''haaaaaaaaaaaaaaaaa? euwwwwwwww!'' aku buat muka memang tahap berkerut punya sebab aku terbayang -____- tapi tapi aku tanya ''macam mana dia hidu kentot tu?''

haha mak ketawa

"eh eh ketawa pulakk''

"dia simpan kentot tu dalam tin, lepastu dia bukak tutup tin tu perlahan lahan dia hidu''

''Ya Allah! apa bangang benar diorang tu mak?''

mak aku ketawa lagi

''bodoh gilaaaa, nak muntah siottttttt'' sebenar aku terbayang

aku bayang orang yang hidu gam, tau tau? haa bayang kan macamtu la orang tu hidu kentot -________-
apa dah tak ada benda lain ke nak hidu?

No comments:

Post a Comment