Wednesday, 21 March 2012



hari tu keluar dengan diorang :) wani, mian, mas :D
pergi kajang, then turun semenyih pergi mcd -.- HAHA sengal kan


wani and mian 




 mas belakang ala tomey tomey *tampa kang*, aku punya muka -.-



wani, mian lagi haha diorang sangat tomey kan :D


aku punya muka kelaka nak mati sebabtu aku hitamkan nampak lebih menarik hahaha yang tu mian :)


aku mas mian. 


lagi, belakang tu tengok tengok, ada pelangi barangkali hehe


kitorang beli cincin ni dekat kajang alaa murah je *tiup rambut*


kitorang cadang *wah cadang tah menahan ayat aku* hujung bulan ni nak keluar lagi :D
ohhhhh ye! *tepuk dahi* ni TAMAN TASIK KESUMA :) banyak sampah -.- ehh alamak terbagitau *lariiiii

No comments:

Post a Comment