Monday, 12 March 2012

wabbit :D





wabbit ni sedara aku punya :D dia eh tak kesah kan aku panggil wabbit ni dia, haha diorang duduk rumah aku sementara je. sedara aku balik kampung so minta kami jaga kan wabbit ni beberapa hari. diorang ni manja gila :D
tengok macam tau tau je aku nak masuk kan diorang ni dalam blog, ohh ye wabbit ni kirimsalam dekat korang :p









comel kan :D


1 comment: